3 jun 2011

dagje aan zee






een boottocht naar chateau du Taureau in de baie de Morlaix.

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk om te varen!
    Helaas.....Bretagne is wel erg ver weg voor ons....Ik ben geen held met autorijden en mijn man heeft een hekel aan lang autorijden. Wij houden het dus altijd bij tripjes binnen Nederland.
    Vorig jaar zijn we voor het eerst naar Drenthe geweest. Was heen 3 uur en terug 4 uur rijden. haha, was blij dat we van te voren niet wisten hoe lang het ging duren, anders had Jan vast nee gezegd.
    Ik wens je een hele fijne zondag,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Kenavo, wat een heerlijk tochtje ! Herken jou met het hoedje op:)Dank voor de knuffel voor mij en de hondjes, die ik via Bixs en de achterdeur mocht ontvangen ! Ach die koude douchedame, het is me er eentje....Fijne zonnige dagen toegewenst, het stortregent hier nu, ook fijn toch voor de grond, liefs van Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen