2 apr 2011

allerliefst



Ze heten Zora en Zorro.

4 opmerkingen:

  1. Lieve Kenavo, wat vervelend, dat er mot was, ik snap niet hoe en met wie, maar dat je ineens je boeltje pakt.....Het gaat me eigenlijk niet aan, maar dan moet het toch achter de schermen zijn gebeurd, want ik heb niets daarvan op H en Z gelezen.Vind je het wel leuk als we je hier schrijven ? ♥♥♥ Kluuntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Kenavo,
    Ik ben er helemaal ontdaan van. Het wordt daar een stuk minder leuk als er blijkbaar ongemerkt zulke spanningen zijn dat een goede vriend opstapt. Ik hoop dat ik dit bericht geplaatst krijg. Op een of andere manier werkt het niet altijd zoals ik bedoel.
    Liefs en Au voir.
    Biks

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik begreep niet dat je je boeltje had gepakt. Dat kan ik me ook niet voorstellen met het jonge grut erbij en de aanstaande geboorte van nog meer geit.
    Ik schrok wel van je bericht. Serieus.
    Ik zou wel even bij je willen zijn en even heel stevig knuffelen.
    Liefs en sterkte,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. soms moeten de stekkertjes er gewoon even uit, geeft wat ruimte en rust, maar onaardige medemensen blijven dat helaas
    groet L

    BeantwoordenVerwijderen