21 aug 2010

kikkerprinsje


3 opmerkingen:

  1. O, wat lief. Ik had er zaterdag nog een in mijn handen, hij liep over het fietspad dus ik moest hem in veiligheid brengen. Niet aan gedacht om hem een kusje te geven. Trouwens, mijn eigen prins stond naast me. (-:
    Die pompoenen zien er imposant (en lekker) uit. Ik mis je recepten.
    Liefs, Biks

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor Biks een recept!
    Pompoensoep in de snelkookpan.
    Snijd de pompoen in stukken en schil ze.
    Doe de stukken in de snelkookpan met een zakje nasikruiden. Vul wat water bij en kook 10 minuten onder druk.
    Stamp de gare pompoen tot puree en proef hoeveel zout er bij moet en vul aan met melk tot het een cremige soep is.
    Wat ketjap en sambal naar smaak.
    Bestrooi met gefruite uitjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, dit pompoenrecept ken ik niet en lijkt mij zeer smakelijk, pompompom dat gaan we eens proberen !

    BeantwoordenVerwijderen