6 jun 2010

vide grenier


Ik had twee vierkante meter plek gereserveerd op de vlooienmarkt in ons dorp.
Gisteren stond ik om 7 uur naast mijn kartonnen dozen vol troep.Onmiddellijk omringd door profs.
Nee, er zit geen Rembrandt bij!
Toch verkocht ik al een diabolo en een Maria-beeldje.
Ik kocht van het geld meteen een servies van mijn buurvrouw voor 4 euro.
De zon kwam door en iedere handelaar kreeg koffie en zelfgebakken taart!
Mijn buurvrouw verkocht vooral kinderspeelgoed, voor ons leek het wel een crèche!
Het geld dat ik innam gaf ik meteen weer uit; een kookboek van .Jamie Oliver, 2 mooie tuinplanten, een houten abc-spel, een fles witte wijn, een patatje met worst!

1 opmerking:

  1. Hoi van Hennys.

    Ik lees even mee met Hedde maar ik heb niet de moed, noch de tijd om mij bij vanallesennogwat aan te melden.
    Heb wel met veel plezier jouw blog gelezen.
    Daar word ik blij van.

    De Yves's zijn wel altijd aan de beurt !
    Vind ik niet eerlijk.
    Leve de e-man-cipatie.

    BeantwoordenVerwijderen